Tokigt!

Igår vaknade jag upp i Örebruu. Åkte iväg och köpte frukost åt oss sen tog jag bilen hem till Kga runt kl 5.
Fixa till mig lite och gick sen till Ems. Det där vinet va det iaf tryck i he he. Sen blev det ett besök på Statt. Upptäckte efter ett tag att jag hade tröja ut-och-in ha ha :P Så nu ska jag klippa bort alla lappar som sitter på insidan av kläderna så kan jag gå med tröjan ut-och-in så mycket jag vill utan att någon märker nåt :) Ett annat alternativ är att man dricker lite mindre vin så har man lite mer koll på läget he he.

Vaknade förut av att jag drömde om bubbelvatten. Jag va så törstig! Och självklart så är patronen i soda streamen slut, så det fick bli vanligt äckelvatten.

Nu ska jag åka ut till mami och se vad hon och vovvarna gör. Igår hade Ebbis iaf hoppat i marinaden. Tur att hon inte slängde sig i grillen också! Lilla pluttan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback