Sleten?

Veckorna går verkligen i räser fart! Och tiden bara flyger iväg känns det som. Skönt det iof men helgerna tar ju slut på en sekund typ :(

Aja. I fredags blev det örebro. Gick ut och åt lite maat sen hem och greja. Jag var rätt trött och däckade i sängen fullt påklädd. Skönt å sova :)

Runt lunch på lördagen så åkte jag nog runt halva Örebro för att hämta några jäkla krukor mami köpt. Det visade sig sen att dom redan var i Kga. Så efter allt letande fick det bli en sväng till Marieberg och lite klädshopping. Alltid uppskattat.
Åkte sen hem till Kga och besökte solariet. Efter det var det bara å göra sig iordning för kvällen. Inflyttningsfest hos Peter med rockaband och grejer. Trevligt. Men statt kunde ju lika gäna kvittat. Det som var så kul förra helgen :P Vad hände hehe. 
Fick bli mat på äckel-max i stället. Varför kan jag ätat när jag är berusad men aldrig när jag är nykter? Man kanske inte är lika kräsen ha ha.

Nej, nu ska jag ta ett städryck. Sen åka ut till mami och få lite mat i magen.
Härligt väder är det också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback