"Jag blir fan förbannad"

Söndag igen och det är inte alls kul!

Ifredags blev det iaf örebruu. Mys med god mat och littö rödtjut. Inga fel.
På lördagen var jag shoppingsugen så drog in till Marieberg en sväng. Det var folk överallt, gick knappt att andas. Dumt av mig att åka dit när det är lönehelg men tänkte ju inte på det förens jag var där mitt i smeten.. Så jag åkte hem med endast ett linne i påsen.

På kvällen blev det ferre hos Frida sen statt. Som lika gärna hade kvittat för det sög om en sägör.
Lyckades supa bort mina ombytesskor också. Det var ännu mer sugit. Jag fick nog och trippade hem och däcka i sängen.

Nu vill jag ha flöt så man blir människa igen. Kinamat ska beställas.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du var med i lördags =) nästa gång kanske vi ska ta ett glas eller två mindre bara ;) haha

2009-03-30 @ 21:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback