Helg!

Igår vare äntligen fredag! Som jag har längtat.

Aja efter jobbet tog jag och Meta oss en sväng till solariet. Sen en stund senare höll jag på att hamna i Arvika men kom på att det är en jäkla bit dit, så jag nästan hoppa ur bilen i farten :)
Jag blev alltså kvar i Karlskoga he he.

På kvällen stog vi i valet och kvalet till om vi skulle festa till eller om det skulle bli tv med chips. Det blev inget av dom.. Jag och Nicke fick ett ryck och drog en bio istället. "Män hatar kvinnor". En scen var så stark att jag nästan ville lämna bio-salongen. Och Niklas somna inte så lite bra måste han ha tyckt att den va iaf :)

Nu är det lördag och då kanske jag ska försöka mig på en vistelse på statt.
Men nu ska jag ta en dusch sen blire väl nåt käk.

Tjo å tjim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback