En uppdatering

Kan ju dra helgen i korta drag...

I lördags så blev det mat på indiska (skräll) sen gick jag upp till mig och tog en pn. Efter det fixade jag till mig, åkte och hämtade grabbarna sen drog vi upp till Steve och Emelie på lite fest.
Lite senare åkte vi ner till stan. Gick in på Harrys en sväng sen vidare in på Statt. Och det var faktiskt helt okej. Tills jag skulle gå hem och kände den fruktansvärda smärtan i fötterna! Jag kan säga er att 50 meter kan faktiskt kännas som 100mil. Trodde aldrig att jag skulle komma hem.

På söndagen blev det inte mycket gjort. Låg i soffan mer död än levande till sent på eftermiddan. Lyckades tillslut sammla kraft till att duscha och fräscha till mig. Blev tv och bubbelvin med Kristoffer på kvällen. Möjsigt.

Nu ska jag försöka ta mig till solariet och få lite färg och kanske en rynka i förtid.

Hedda

Kommentarer
Postat av: Jennie



Hej Hej!



Vill du att fler besöker din sida för att läsa just det du skriver? Eller varför inte tjäna pengar när du ändå bloggar :)



Jag har gjort 2 guider till det. Kolla under:

"Jennie Tipsar"



/Trevlig helg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback