Vart tog sömnen vägen?

Hopp igår (fredag) slutade jag sex! Det var ju inte så populärt. Tack för den!

Efter det åkte jag hem och fixade till mig littöö sen åkte jag och plastbror på ferre i skogen hehe. Han lyckades bra med att få mig kalas (Madde+sprit blir inget annar än galet). Sen drog vi till Wickan på Adam Tensta såklart. Hade för en gångsskull skit kul och röjde nog rätt rejält. Så kan det gå.

Efter Wickan åkte jag hem å tänkte sova men så blev det ju inte. Blev upplockad och åkte vidare. Satt söla till 8 på morronen. Sov ett par timmar sen drog det igång igen (inte för min del). Tog en dusch och sånt sen åkte vi och käka. Har aldrig ätit nån så äcklig pannbiff i hela mitt liv! Det blev inte många tuggor av den kan jag ju säga.

Har nyss dumpat av vildarna på Harrys och nu är jag äntligen hemma. Ska krypa ner i sängen här snart. Ingen utgång för mig ikväll alltså :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Blev det några roliga inköp på ljuspartyt? :)

Postat av: Alexandra

Ljus är alltid bra å bunkra upp med :)Själv så är det nog mer ljusprodukter i min lägenhet än ljus. Mycket av produkterna kommer ju aldrig ur sina kartonger då det är smidigast å bara dra med alla grejjer när man ska iväg.

2009-01-26 @ 22:04:37
URL: http://kittykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback