Hoppla.

Igår blev det film hos lillö vännön. Nån action-film med terrorister hit och dit å sånt är inte i min smak. Inte nåns igår verkar det som för vi somna rätt fort.

Ska bege mig till Dgf här snart på ljusparty hos Linda. Sen blir man säkert några hundra/tusen fattigare.



 


På rosa moln svävar jag omkring
o ja njuter av alla vackra ting
o ja tänker aldrig mer komma ner
tänker stanna här
för evigt, evigt, evigt
Om du vill va me
är de bara att räkna till tre
så kommer ja o hämtar dig o vi får de
så trevligt, trevligt, trevligt


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Mjoo, brukar gå åt mycket pengar på ljuspartyn. Inte lika mycket för min del då jag är konsult å får köpa allt billigare.. :D Men alltid roligt å träffa nytt folk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback