Helgen i korta drag.

Blev lite ferre i lördags. Sen drog vi till wickan där jag gick efter 10 min (ovanligt). Gick hem och sov i ett par timmar sen kom två glaningar och hämtade mig i taxin. Vi åkte hem till stackars Malin och härja där i några timmar till. Sen runt 8-9 på söndamorronen gick jag hem till Niklas och söla.
 
Åkte hem och så kom lillö vännön runt 2 på dan och först då fick jag äntligen sova ett par timmar i soffan.

Var lagomt trött på jobbet idag och nu har jag ont i magen. Har missbrukat "tomatmacka" (Wasa-havre+tomat+citronpeppar och smöööör) ah dyng gött äre iaf men åt kanske en för mkt.

Farmor och farfar har vart och hälsat på här idag. Fick hjälp att få ihop byrån och få lite grejer uppskruvat :)


Vi kolla på idol igår i brist på annat. Och den här killen är rätt fuckad.
Hahahaha seriöst jag dör! "Jag blev full på min coca colaaaaa"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback