Lördag

Gick upp i hyffsad tid sen kom mami och hämta mig så åkte vi å handla maat.
Tog en paus och vänta på mamsen vid frysdiskarna eller vad det kallas å så kommer mor & dotter (ca 10 år) och öser i sånna där färdiglagade rätter i sin vagn. Tycker att det ser så sorgligt ut. Undra hur mkt näring den stackars 10 åringen får i sig.. Dom ser dessutom ut att smaka skit.
Aja nu är min kyl iaf fylld igen. Jag tackar för den :)

Igår kväll tog jag mig en sväng till Niklas där vare ferre men jag höll mig till vattnet.
Och att endel personer ska ha så svårt att bete sig. Pinsamt!
Äh. När alla skulle vidare till statt åkte jag hem och sov. Det va skönt. Förutom att Jocke i Knipa ringde halv 5 och väckte mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback