Helg för vissa.

Hemkommen från Örebro igen. Eller kom hem runt fyra. Åkte och hämta Niklas och hans mor. Det skulle storhandlas.
Efter det åkte vi å sola. N höll tydligen på att få värmeslag. Stackarn, lite kännslig :P
Kvällen har varit lugnt. Niklas och Dillon laga mat och det smaka faktiskt riktigt bra. Sen blev det film och nu är jag hemma, rätt skönt faktiskt.

Var ledig i torsdags och idag (fredag) så har sprungit runt och inhandlat ännu mer kläder. Mycket bra tidsfördriv när alla andra jobbar. 
Men det får jag ta igen imorron, då ska jag tydligen in och jobba! Vem har kommit på den nya idén? Aja, en helg var tredje månad ska jag väl kunna stå ut med men man gör ju gärna annat på helgerna..

Nej nu blire sängen. Ska ju upp tidigt.






Tror att jag mår rätt bra nu faktiskt. Hoppas att det håller i sig..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback