Tisdag.

Nu var det en evighet sen jag uppdatera nåt igen. Men har varken haft tid, ork eller lust.

Idag är det tisdag och jag har inte fått ett skit gjort efter jobbet. Lyckades somna i soffan. Nödvändigt...

Helgen har jag iaf spenderat i Örebro. Tagit det lugnt bara och det var välbehövligt.
Men nu till helgen (som det faktiskt är snart) så blir det Stockholm fredag till söndag. Ska bli så sköööönt. Så i morron måste jag iväg med bilen så den får nya däck och sen måste oljan ses över. Och jag vet knappt vart motorn sitter på en bil så det överlämnar jag till kunnigare personer :)
Kanske ska försöka hämta mina skor imorron också. Det är andra gången nu som jag supit bort dom. Undra om dom saknar mig lika mkt som jag saknar dom?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback