Tack å hej.

Jag är sån som går iväg till läkaren så fort jag har lite ont i halsen (hypokondriker?). Så igår var det dags för ett besök på Karolina igen för lite halsprov. Det visade inget och jag hann precis pusta ut tills hon skulle sticka mig i fingret! Oj, hjälp! Aj aj aj!
Men jag blunda och om jag ska vara ärlig så kände jag ingenting he he :)
Fick sen träffa farbror doktor som tittade på provsvaren och han sa bara "Oj, oj, inte bra." Det första jag tänkte var: 1. Jag har fått aids. Men ändrade mig snabbt till teori 2. Cancer i halsen. Jag var säker.
Doktorn klämde sen ur sig att jag varken hade aids eller cancer. Det var istället luftrörskatarr.
Så nu äts det penecelin för 32523 gången typ.

Nu ska här hängas tvätt. På Hotellgatan t.o.m :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback