Stockholmo

Ligger jusst nu i sängen på Karlbergsvägen och är trött efter en heldag på stan.
Fick ju en shoppingdag av mami när jag fyllde år så den passa ju väldigt bra idag :) Fick ett par skit läckra skor från Bianco. Sen tog vi en sväng in på Louis Vuitton och jag kom inte ut tomhänt :) Fick bli en ny väska. Lite onödigt egentligen. Hade kanske varit bättre om man lagt dom pengarna på en mini-pc. Men den va iaf fin :)
Ebbis höll även på att få ett Gucci halsband men det var så jäkla brett för hennes lilla hals så det sket sig. Synd för det var vääldigt sött.

Sen blev vi trötta så vi tog ett glas rosé sen åkte vi tillbaka till lägenheten.

Aja imorron är det söndag. Får se vad vi hittar på då innan vi åker hem till Karlskoga igen.

           
Louis Vuitton                               Bianco
Neverfull MM                               900 kr
4800 kr


Kommentarer
Postat av: S

Gillar du MM storleken?

Har sån beslutsångest över om jag ska köpa mellan eller stora!

Är mest inne på att köpa den stora men jag vet inte.



Hur känner du för din?

Fin blogg!

Postat av: Madde

Jag gillar MM storleken men nu i efterhand hade jag nog köpt den större modellen. Lätt å vara efterklok he he.

2009-06-19 @ 02:17:08
URL: http://madelenebeggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback