vad gör det om hundra år?

Nu var det ett bra tag sen jag skrev nåt här. Har varit annat som tagit upp min tid + att min dator har kraschat.
Fick låna med mig Tias dator hem, så snällt.

Aja. I fredags blev det iaf fest uppe hos Jossan. Sen drog dom flesta till woodys men vi åkte vidare till S istället.

Gick upp rätt tidigt på lördagen för då skulle vi, 9 pers, ta sikte mot Rejmyre. Ingen visste vart det låg. Och med mig bakom rattan så det är ett under att vi hittade och inte åkte fel en enda gång ;) Stackars Jerns bil som fick smaka på väggupp och 190.
Ah kom väl fram runt fyra så då var det bara att dra igång. Fick iaf se Takida men så mycket annat blev det inte. Köpte mini hamburgare för 50kr/st som smakade skit, sov 9 pers i en inte allt för stor husvagn men förövrigt var det riktigt kul.

Som straff fick jag en redig förkyldning med halsont, huvudverk och feber. Stackars, stackars mig.

 
Adam Tensta Feat Dr Alban - My Cool
Den gick rätt varm i helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback