Rullar på.

Just nu känns allt riktigt bra. Hoppas bara på att det håller i sig.
Imorron tänker jag iaf ta mig till jobbet. Ska ju igentligen vara hemma 1 vecka till men är alldeles för rastlös för det.

Aja. I går (lördags) så var vi till Linköping en sväng på dan. Blev en hel det shoppat och ingen var gladare än jag. Tills jag kom hem och provade alla kläder (dålig vana att aldrig prova kläderna i butiken), då upptäckte jag att jag måste börja med knäckebrödsdieten. Alla kläder passa, varken för stort eller för smått men dom har ju suttit snyggare om en säger haha.

På kvällen iaf så åkte jag, emma, jenny och linn in till karlstad. Skaka rumpan på Nöjes, nyktert för min del men hade trevligt för det om man bortser från mina onda fötter.
Hopp sen skulle vi hem då. Jag som chafför och jenny som gps kan det ju inte sluta mer än fel.
Kan ju säga att vi åkte åt heeelt fel håll men till slut lyckades vi på nåt konstigt vis hitta till k-hamn där vi också yrde runt en sväng.
Hem kom jag iaf efter många turer.

Idag har jag inte gjort ett skit! Dålig jag är. Skulle verkligen behöva storstäda hela lägenheten. Ligger ju kläder överallt.


Kommentarer
Postat av: Frida

"om en säger" ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback