Summa av kardemumman...

Dålig uppdatering här men så äre ju ibland.

I fredags blev det lugnt. Kollade på film hos Niklas sen åkte jag, Frida, J och S hem till J och sov. Ah det va ju mysigt tills jag fick ryck och åkte hehe.
3 timmars sömn den natten ungefär.

På lördagen var jag mer eller mindre död. Jag och Frida besökte iag glasbanken fem minuter i två sen åkte vi ut till stallet en sväng.
Efter det åkte vi hem till Fridas föräldrar där vi åt och drack gott :) 
Ah sen vara bara hem och göra sig fin för kvällen. Förfesten var ju en historia i sig.
Taxin kom och det blev iaf utgång och sen drog vi till S på efterkrutare. 

Japp. Nu är jag helt slut i kroppen. Förkylningen verkar även ha satt sig i ögonen för dom är sprängröda..(det beror inte på för lite sömn). Så nu blir det massa blackcurrant the.

Ikväll ska jag iaf få sova i min egna säng. Har inte gjort det på mer än en vecka när jag tänker efter...



Britney Spears - Womanizer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback