Onsdag.

Idag har jag gjort ett städ-diska-och-fixa-ryck. Nu är det bara sovrummet kvar så det tar jag imorron :)

Blev film med Niklas och Paulisch förut. Annars har det inte hänt så mycket mer denna onsdag..

Min kära vän Frida håller föresten på att leta nytt boende. Jag håller tummarna på att hon hittar en lägenhet på Hotellgatan så vi blir grannar :) Det är ju faktiskt krypavstånd till/från statt och tänk vad nära det är till systemet!
Om jag fick bestämma skulle jag flytta hit na på en gång ;)

Fick ge mig på att laga mat förut.. Min kokkonst är inte så bred, tror man kan räkna på en hand hur många gånger spisen används sen jag flyttade hit. Iaf så brann inget upp så allt står kvar.
Minns för ett par år sen när mami bad mig koka morötter och när jag sen skulle hälla av vattnet var det borta och kvar låg några stekta/brända kottar. Hur jag lyckade med det vet jag inte med sen dess har jag aldrig kokat några morötter...

Aja det va ju otroligt intressant. Är alldeles för trött för det här. Nu blire raka vägen till sängen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback