Monster

Förkylningen är värre än värst men jag kämpar mig igenom dagarna på jobbet ändå.
Fick ett "kina-piller" av Malin idag, då släppte det lite iaf.

Annars då. Däckade i soffan när jag kom hem och vaknade upp 3 timmar senare. Hopp då va den dagen som bortblåst.
När jag kvicknat till vid 9 blev det till att åka till P en sväng.

Ah nu sitter jag här och tycker synd om mig själv.

Det har hänt en positiv grej idag och det är att min nyår är planerad. Brukar alltid vara ute i sista sekund då jag jämt har sån beslutångest men nu chansar jag på att det blir bra :)
Å du Frida, vi kanske kan försöka hinna med lite snowboard/skidor den här gången och inte bara bränna hjärnceller? :P


Kommentarer
Postat av: Frida

hmm, jaa jag ska iaf tänka på saken, haha ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback