Helgens bravader

I fredags vare som sagt fest för P hos P hehe. Efter det åkte vi iaf till wickan (har inte vart där på 1000år) å där blev jag inte långvarig. Jag får alltid cp ryck och går hem runt 1 för att typ håret står åt alla håll. Ja, så runt 1 gick jag hem till P och plattade håret sen gick jag tillbaka och mötte Frida, J och S. Runt 5 kom vi iaf hem och då mosade vi fyra ner oss i en 140 säng.
Vaknade upp 3 timmar senare och då bestämde vi oss för att dra in till öret. Införskaffade en outfit för kvällen sen blev det självklart systemet, för killarna var ju törstiga.
Höll på att inte komma därifrån för bilen ville inte starta men det löste sig det med.

Aja, väl hemma var det bara att göra sig i ordning sen vare dags igen. Blev wickan sen med (kors i taket).
Hann även med 3 efterfester innan vi ÄNTLIGEN kom hem till N runt sju.

Igår, söndag blev det inte många slängar. Filmtittande och tacos det är grejer.

Nu ska jag ut till mamsen och mysa järnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback