Helgen i korta drag

Nu ska jag summera helgen i korta drag..

Ifredags åkte jag och Frida hem till Erik och förade. Det var en himla massa folk. Treevligt.
Sen blev det Wickan. Kom dit rätt städad men en shot blir lätt två osv osv..

Efter det åkte vi hem till Sääf och och skulle ha lite efterkrutare. Där blev jag inte allt för långvarig. Fick snällt gå hem för där väntade J full som en kastrull.

Yees. På söndag vaknade vi rätt tidigt. Körde hem J sen åkte jag, frida, niklas, sääf och jern in till örebro (har blivit lite av en lördags-sysselsättning tror jag).
Den här gången va killarna i shopping tagen och fick med sig en hel del medans jag och frida mest gick runt och "gnällde" :P Hittade iaf ett par stövlar från Bianco och lite t-shirts som fick följa med hem.

På kvällen vare ju bara att gå påt igen. Hem och fixa till sig lite fort sen plockade jag upp jern & c/o. Sen styrde vi till nisse och hans fruga. Blev lite för mycke av det goda så det blev ingen utgång hehe.

Söndag då (usch vad jag hatar söndagar). Kan inte påstå att det blev många slängar gjorda igår. Blev lite film och så men inte så mycke mer..

Aja nu är det ännu en ny vecka och jag har nu börjat en ny utbildning på jobbet. Ujuj jag blir bara mer och mer teknisk haha.

Nej nu blire duschen och allt därtill.
hejra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback