Slutkörd.

Igår vare ju fredag så hade som vanligt "sekt-möte" på jobbet.
Efter jobbet åkte jag hem och hämta all tvätt. Sen vidare hem till Niklas för att tvätta. Slängde in all tvätt och lyckades efter många om och men få i gång maskinerna helt själv :)
Gick upp till N och satt där i min ensamhet för dom va in till Öret. Vilket resulterade i att jag somnade ifrån tvätten.
När den var hängd så åkte jag och Frida å åt mat. Lite idol hann vi med också. Men min tvätt hann inte med att torka.
Så den hänger kvar där så fint.
Åkte hem vid 22. Sen däcka jag.

Idag då.. Ska göra mig iordning, hämta tvätten sen hämta mormor. Åka å handla med henne och besöka kyrkogården.

Får se vad det blir i kväll. Just nu känns det som att jag bara vill ta det lugnt och skita i alla fester hit och dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback