Pinsamt!

Jag är en sån människa som kan skämmas skallen av mig ÅT folk.

Blev ju wickan igår det va ju trevligt å så. Sen vare ju dags för "wet tshirt" tävling, då kan jag säga er att jag skämmdes en hel del åt dom som var med och deltog. Att folk kan sjunka så lågt för lite uppmärksamhet är ju så sorgligt så det finns inte. Aldrig att jag skulle stå på en scen och åma iförd endast blöta trosor frivilligt.
Men nu gjorde ju x antal kga tjejer det och jag hoppas att dom inte har ångest idag utan står för det dom gjort :)

Nej nu blire väl brunch typ. Sen vid sex äre ju söndagsmiddag såklart, ute hos mami och P. Då bjuds det på rådjurs-gryta. Igentligen är jag inte så mycke för grytor men men.


Ha en härlig söndag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback