Kvällskvist

Blev ingen diskning för mig idag heller hehe.
Åkte istället ut till mammi och mös framför braskaminen. Inga fel.
Där får jag även kolla på ettan och tvåan utan några invändningar. Det är mycke sällan jag får välja kanal när jag kollar på tv med mina vänner. Finns inget som jag avskyr så mycke som "roliga" amerikanska serier med en massa skrattmaskiner i bakgrunden. Lägg märke till nästa gång du tittar på skiten att det är "skratt" efter var och varannan mening. Huhuu. 
Nej, seriöst ska det va. Helst svenskt och gärna dokumentärer för min del. 
Så nu fick jag det sagt också.

Imorron blir det iaf Örebro med mamsen och inhandla lite julgrejer. Självklart kommer jag ha en riktig gran ståendes i mitt vardagsrum under jul. En silvergran såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback