Helgen.

Hopp då var helgen avklarad...

Fredan blev ju väldigt lugn men på lördagen vare Halloween-fest upp hos Jossan och Jimmy.
Jag, Frida och Madde var klara rekordsnabbt medans S och J drog ut på tiden hehe.
Men så äre ju.
Hann även tappa bort min mobil påvägen dit men hittade den sen :)

Kom till slut upp till Bråten. Ja det va ju trevligt. Söla och drack vin och åt bär.
Blev inge statt för mig den här helgen heller. Jag som hade kommit in gratis i min tennis-outfit men men.

Klockan fem på morronen upptävkte jag att min plånbok var borta och trodde att det var några stackars degerforsare som tagit den (fördomar?).
I går blev den iaf upphittad liggandes hemma hos mig på hallbordet. Det var ju både bra och dåligt. Det bra var ju att jag slipper fixa nytt körkort och skit. Det dåliga är att jag inte längre har någon bra anledning till att slänga ut 3-4tusen på en ny LV.


Aja. Igår kväll kolla jag på Hostel 2. Fy fan vilken vidrig film. Kryper i benen bara jag tänker på den. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback