freda hela veckan

Dålig uppdatering här men har varken haft tid eller ork.

Igår blev det tvtittande med Niklas och Tias. Va ju ett tag sen nu.. Aja ska försöka ta mig till N och diska litte i morron, han är ju i kstad och jobbar å sliter heela helgen. Aja

Idag efter jobbet åkte iaf jag, jern och mats in till örebro en sväng. Blev endast två tröjer för mig medans J brände runt 27papp på en tv+ en laptop. Det är ju gött att endel kan unna sig iaf..

När vi kom hem tänkte jag ta en powernap, blev inte riktigt så.. Vakna nyss.

I morron är det ju lördag. Får se om jag å Frida kan försöka oss på lite vinpimplande.
Det känns som en tillräcklig utmaning för mig just nu :) Kunde ju lika gärna vart på rave just nu nere i danmark ha ha.



Måste även få påpeka att jag varje dag alltid lär mig nåt nytt. Jag har snart haft mitt körkort i 2 år och idag lärde jag mig var man fyller på spolarvätska :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback