Lördag, söndag.

Igår åkte jag och mamsen och kollade på lägenheten. Åååh, den skulle passa som handen i handsken ju!
Men det va många itressenter så får väl se vart det slutar. Hoppas iaf på att den ska bli min :)

Efter det åkte vi ut till Es mamma i Lanna och åt mat och såå. Sen var det bara att åka hem och slänga sig i duschen och göra sig i ordning.
Hämtade upp Frida och Anna och åkte till busstationen och lämnade bilen. Sen gick vi till Es fest.

Imorse ringde mamma och berättade att en bekant sett min bil på den parkeringen med nyklarna i dörren. Smart av mig. Då hade jag glömt att låsa bilen+ att ta ur nycklarna.
Helt otroligt att ingen tagit bilen. Ibland är det faktiskt en fördel att bo i en liten stad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är väl bara en blåst tjej som du som kan göra ngt sådant.

2008-05-04 @ 21:05:38
Postat av: Madde

Ja det har du rätt i ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback