Fredag.

Idag har vi fått nya platser och även ny gruppchef på jobbet. Jag tror att det kommer bli bra.

Haha Camilla när hon skulle teckna nytt avtal med en kund:
-Och det är du som är fastighetsbetäckningen?
Kund: -Öööh, nej men jag är firmatecknare.

Det är inte lätt när man blandar ihop flyttar med avtal. Helt plöstligt så kan personer förvandlas till betäckningar.

Aja, efter jobbet åkte jag till Ica för att växla pengar. Och vem satt i kassan om ingen mindre än Frida :)
Bra tänkte jag, då går det snabbt i kön. Men framför mig stog ingen mindre än min gamla hemkunskapslärare och skulle ha ett presentkort på 100 kr från Ica. Och hur ofta köper man presentkort från Ica? Och vem önskar sig ett sånt i present? Jag visste inte ens att det gick att köpa haha. 
Tillslut frågade tanten om jag ville gå före. Hoppas att hon fick sitt presentkort till slut.

Imorron bär det av till Kävlinge i Skåne för att hämta lilla Ebba :)
Vi åker direkt efter jag slutat jobbet. Vi ligger över och hämtar henne på söndag!

Lilla skruttan. Hoppas att du kommer trivas i vår familj :)

Kommentarer
Postat av: Maddeli

vill se massa bilder på henne när ni kommer hem =)

Postat av: Frida

hahaha du jag har förstått att hon är de på österleden så tänkte nästan att du hade haft henne, hon verkar knepig :P
hoppas att de gick bra och hämta lille hunden ihelgen =))

2008-03-10 @ 11:33:08
URL: http://minimicro.blogg.se
Postat av: Anna

Rackarns vad sot hon ar lilla Ebba, henne har jag suktat pa sen hon foddes typ :-)

Massa bilder vill vi se sen

Anna (babyboo pa forumet)

2008-03-11 @ 23:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback