Underbara fredag

Om nån har missat så är det fredag den 13:e idag. Än så länge har jag inte haft nån större otur men dagen är ju inte slut än. Men det kan det nog inte bli värre än vad det redan är..
Jag har en allvarlig ögoninflammation, som börjar bli mycket bättre.
Sen så är jag hos läkaren varannan dag (inte pga ögat), och det är inte för att jag tycker att det skoj utan av en helt annan anledning. 
Och nu äter jag penecelin för 53235gången vilket resulterar i en vit midsommar. 
Jag får heller inte bada eller sola. Antingen kommer B.U.S bli min bästa vän i sommar eller så får jag se ut som Spöket Laban..

Men om man ska se det positiva i det hela så kommer jag vara en renslig person (i 2 veckot iaf) som avstår från allt som har med alkohol att göra.
Sen behöver jag inte oroa mig för att få hudcancer eller några äckliga vattenloppor från sol/bad.

Nu har jag iof lite svårt för att se det från den ljusa sidan men känner mig liiite gladare nu efter lite shopping.
Var meningen att det bara skulle med en påse med hundmat hem men det fick även plats med en parfym och ett par brillor.

    
Armani 50ml, 520 riksdaler



Dior (med tummavtryck) 2970 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback