Snurrigt.

Idag tror jag allt har gått emot mig...
Började med att jag åkte till Shell(?). Där fick jag inte låss bältet (det straffar sig att vara laglig), ah iaf så fick jag ju krypa ur det hela lite snyggt. Kan ju säga att det var lätt om man jämför mot att ta sig i det. Så det fick va.

Jobbet gick ju bra iaf. Och efter det åkte jag till Jet för å tanka (billigt tänkte jag). Med världens köööö. Men det kom ingen soppa? Jag har faktiskt äntligen lärt mig att tanka (iaf på Jet) så jag gjorde inget fel. Hopp så då fick jag åka till dyra Statoil och där ska man trycka på en massa knappar och greja. Men vet ni? Jag klarade det ;)

Och nu kom jag hem för att laga lite spagetti och köttfärssås (duktigt) men då gick färsen ut igår så det blir ingen matlagning för mig idag. Jag får svälta mer eller mindre.

Ikväll ska vi till Emelie och kolla på fotboll. Och jag är nästa helt säker på att Sverige kommer att förlora endast för att jag är med och tittar.
 


Kommentarer
Postat av: Frida

nej det gick muppdåligt. haha tänk att du förlorade också :P ujuj. ladda inför fredag nu istället ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback