Hottiie

Igår tog jag och M med oss vovvarna till stranden för att svalka av dom lite. Ebba har aldrig badat i sjön förut men det gick bra :) Peggy är inte så mycket för å bada men busa på stranden och i gräset går bra.
Jag måste köpa en ny kamera, min har lagt av helt snart..
Ah efter det åkte vi hem och vilade lite sen åkte vi ut till mamma och P och åt lite mat.




Om en månad lite drygt är världsutställningen i Stockholm. Drygt 21.000 hundar är anmälda och Peggy är än av dom.
Oj, oj oj. Att tävla dressyr är inget om man jämför med det här. I nervositet alltså :P

Kommentarer
Postat av: Diana

Hej hej. Nu vill vi se nya bilder på töserna! =) Inte anmält Ebba till ngn utställning? Kram Diana

Postat av: Madde

Hej! :)

Jag ska försöka låna en kamera så ska det massooor med bilder :P

Nej inte än (fy mig) men ska sätta mig ner och kolla igenom någon som skulle kunna passa :P

Kramar från oss!

2008-06-03 @ 20:36:39
URL: http://madelenebeggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback