Bra gjort.

Igår tog jag bilen och åkte hem till Emelie där satt lite folk och kollade på fotboll. Synd att Sverige förlorade men det är bara att ta nya tag.

Iaf så bestämde jag mig till slut för att hänga med på statt. Så switchade om till en mer lämpad outfit.
Kan nog inte minnas senast jag var på statt nykter. Men det gick ju bra det med.
Kom bla fram en tjej som bad mig om både den ena och den andra tjänsten haha. Jag sa nej, vänligt men bestämt så hon verkade inte allt för ledsen. Ujuj.
Många udda killar har man fått avisa men jag kan inte minnas nån tjej som kommit fram och raggat så intensivt haha.

Aja nog om det. Körde iaf hem lite folk sen, snäll som jag är. Och efter det åkte jag hem till min säng.

Idag har jag varit ute hos mamsen och P en sväng. Var meningen att jag skulle åka upp till Valåsen och kolla på Frida som skulle tävla dressyr bakfull(?) men jag råkade somna hos mor så det blev inget med det :(


 

Kommentarer
Postat av: E

MADDE HILTON. HAHAHA

2008-06-16 @ 22:45:05
Postat av: Frida

Tur att du inte såg, haha ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback