Tillbaka!

Nu har jag flyttat klart och jag äntligen fått igång mitt kära bredband :)
Jag och vovvarna trivs som fisken i vattnet!

För den som har missat så har ju onsdagsklubben på statt dragit igång igen. Så nu är man som ett levande lik varje torsdag igen, preciiis som förra sommaren.

Iaf så åkte jag, Frida, Emelie och Erik ut till mammsen och Peter i går och umgicks lite. Sen åkte vi in till stan och gjorde statt.

Efter det blev det film så kom inte i säng förens vid 4. Började jobba 07.45 så det blev inte många timmars sömn.
Men det som inte dödar det härdar. Jag anser alltså att onsdagsklubben är bra för mig för då blir jag starkare ;)
(Undra om mitt resonemang fungerar bra)

Jahopp. På jobbet blev det den dagliga topp 5 listan som idag handlade om "Djuren som gud glömde". Får se vad det blir för kategori i morron. Alltid lika roligt tidsfördriv.


På tal om ingenting så har jag äntligen tagit mig i kragen och köpt en Sodastream. Nu kan jag alltså göra mitt egna bubbelvatten och slipper bära på alla tunga ramlösor :)


Nej nu ska jag bubbla lite sen blir det en promenad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback