Helg

Okej gott folk. Jag måste väl erkänna att det blev statt i onsdags trotts allt...
Fick sova 2 timmar innan jag skulle upp å jobba. Så jag var lagomt pigg.
 Jag lyckades iaf gömma mig från kameran ;)

På torsdagen så blev det häng på melkers. Sen körde vi in lite folk till Karlstad mitt i natten. Den natten fick jag iaf 3 timmars sömn.

Igår var det fredag och super bra väder :) Efter jobbet åkte jag hem och tog fem sen gick jag, Emma och Jenny ner till Melkers och tog några cider.
Sen gick jag hem och mös ner mig i soffan.

Ikväll så har jag som vanligt väldiga problem med att bestämma vad jag ska göra. Helst skulle jag vilja vara på 5 ställen samtidigt men det blir ju lite svårt.

Nu blir det promenad med vovvarna.

Hedda

Kommentarer
Postat av: f

jag har aldriig varit snyggare, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback