Sådär ja.

I lördags var det som sagt födelsedagsfirande för mammas väninna som fyllde jämnt.
Festen höll till i Lindesbergs Herrgård. Så runt 100 personer var samlade för att dricka, äta och fira.
Maten som serverades va smarrig (Jag smakade till och med på förrätten som bestod av nån wiskeylax?)
Och J skötte sig över förväntan, haha :D 

Efter maten och alla tal blev det äntligen dags för att ta sig upp till baren ;) dock hade jag nog inte behövt något mer men gratis är gott.
Ja, och sen efter lite dans och så, så var det dags att åka hem tyckte jag.

På söndan mådde man ju som man förtjänade...Inte bra.
Vi lyckades iaf ta oss upp och städa alla rum och tvättade.
Sen vid ett kom Js halva släkt på "födelsedagsfika". Trevligt, trevligt.

Och idag är det ingen mindre än Js födelsedag.
Hade totalt glömt bort att köpa present. Så i vild panik efter jobbet tog jag en sväng på stan för att inhandla
ett Guitarr HeroIII. (Han har tjatat om det där jäkla spelet sen nyår). Nu är han sysselsatt iaf :)
Sen så fick han en fin tröja av mamma och P.

Hopp imorron kommer Js andra sida av släkt hit till Rosendal för att fira lite.

Ojoj det blev mycket kalas-prat i det här inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback