Jajjemen

Har precis varit ute å gått promenad med Peggy så nu hamnade jag här.

När J slutar ska vi ut till mamma och P för att äta plättar =)
jag har nog ätit plättar 3 ggr i mitt liv.  Första gången var jag pytteliten och fick det hos en kompis andra gången var för typ en månads sen.  (Vi har aldrig ägt ett sånt där järn).

Och jag har lärt mig att laga ytterligare än maträtt utöver spagetti och köttfärssås! :D
Kycklingfilé som man grillar i ugnen. Det ni! Det är inte dåligt! Jag fick till och med på ugnen själv ;)
Annars så har jag levt på sallad i nästan en vecka. Men det är gott med balsamvinäger :P

Jag tar gärna emot LÄTTA matlagningstips. Jag vill helst inte använda spisen så mycket då det är risk för brand.

Kommentarer
Postat av: Frida

min tacosvariant är suuuperlätt, lovar att du fixar de ;)

Postat av: Milla

haha jag ska nog kunna lära dig nått,
så du kan äta nå mer än bara sallad :)

2008-02-23 @ 23:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback