Jul och allt därtill

Dålig uppdatering men det har varit fullt upp ett tag.

Nu är iaf julfirandet över för detta år. Självaste julafton firades hemma hos J och L. Fick bla en feting Xlänk (guldarmband för den som inte vet), ny byrå till hallen som jag och mamsen försökt skruva ihop men gav upp så nu står den halvfärdig i hallen. P verkar tycka att jag lagt på mig en del för av han fick jag ett träningskort på Davids. Och självklart grejer från Vitarummet. Plus en massa mer.

På juldan skulle det firas i Askersund med ett storslaget julbord. Ska det va så ska det. Så mysigt att få komma dit iaf.
Åkte därifrån med hela bilen fullproppad med saker. En bamse tavla som knappt kom in i bilen, lampor, ljusstakar, kläder, Lasse Åberg glas, en summa pengar att spändera på Vitarummet. Detta är bara en bråkdel av allt men ska inte tjata mer nu.

Tusen tack alla för en supermysig jul!
Tyvärr så har jag gått och blivit sjuk nu igen :(

Ebbis har hunnit bli 1 år också :)
 

Hon är inte stor men hon har ett hjärta av guld!


Kommentarer
Postat av: Maria

Så söt hon är lilla Ebba! :) Diesel skickar en stor kram till syrran! Han är inte heller stor... hehe.



Mvh Maria o Disse

Postat av: Maria

Diesel hälsar och tackar och tycker också att Ebba är en snygging ;).



Det är bara bra med oss. Med er också?? :)

God fortsättning!



Kramar

2008-12-29 @ 14:33:40
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/
Postat av: Natalie

Hej!



Kul att se hur Ebba utvecklats. En sådan liten goding! Grattis i efterskott på 1års dagen! Planerat på att ställa ut henne?



/Natalie



2008-12-29 @ 22:42:01
URL: http://guccilove.blogg.se/
Postat av: Annica

Gud så söt hon är lilla Ebbis! Tänk att våra små tjejer blivit så stora =P Haha

2009-01-12 @ 18:38:29
URL: http://spoile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback