Dagen före

Nu är det inte lång tid kvar till 2009. Jag hoppas att det blir ett bra år. Alltid skönt att få börja på ny kula.

Det här året har bara rusat iväg. Det har hänt oförglömliga saker som har ändrat hela min syn på livet. Men det har även varit ett tungt år med bla tuffa operationer. Men skam den som ger sig. Stort tack till vänner och familj som stöttat mig igenom allt detta och mina knäppa val.
Blev inget sola eller bada för mig på hela sommaren. Jag har alltså gått å varit blekfis i ett helt år nästan (tur att BUS finns) Men det tar jag igen 2009 ;)
Har träffat nya underbara människor som jag hoppas kommer att finnas kvar..

Ibörjan av mars blev lilla Ebba vår. Och ingen var gladare en vi :P Peggy tyckte också att det var kul och det är så skönt att dom går så bra tillsammans.
I slutet av mars blev jag hela 20 år men var då sängliggandes och hade ont.
Augusti är också en månad jag kommer minnas... Undra hur allt skulle se ut om jag inte träffat den personen. Aja


Att inte alltid må så bra men samtidigt ha så jäkla kul är en svår kombination men det gick det också.  År 2008 har alltså varit ett bra år summa sumarum, men jag hoppas på att 2009 blir ännu bättre!


Tjo å tjim


Kommentarer
Postat av: Natalie

=) Tack! Ja ha är en sötnos min lilla Gucci. Det är ju därför lilla Ebba blivit så snygg!=)

Vet du vilken utställning du ska satsa på?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback