"Tillsammans är ingen ensam"

Den senaste veckan har allt känns skit rent ut sagt men i helgen kändes det som att allt vände och jag mår nu mycket bättre.
Ännu en gång har jag fått förklarat för mig att folk inte förändras. En gång ett svin alltid ett svin. Eller?

Ni fattar säkert inte ett skit av vad jag sluddrar om hehe. Men min vän Frida vet.. Som tur är så har vi varandra.


Aja nog om tåkigheterna.
På torsdag har jag iaf blivit bjuden på "par-grillning", tillsammans med Mr X. Ujuj seriöst det låter. Risken är att jag blir helt off när det går för fort framåt. Men lite mat kan väl inte skada? Ah får se hur jag gör...

Guud vilka problem jag har. Aldrig är man nöjd. Men det är väl så det ska vara kanske.



Idag har jag iaf varit ute hos mammsen och P en sväng och ätit mat. Sen åkte jag hem till N och hjälpte han att städa lite, han skulle ju få kvinnligt besök ;) Men min bäddning var han tvungen att "ruffsa" till lite annars skulle hon inte tro att det va han som bäddat. Det var ju tacken, som jag kämpat!

Som tack för hjälpen fick jag med mig en tvättkorg fullproppad med diverse kläder. Vad har man inte vänner till?


Nej nu ska jag gå kvällsrundan med vovvarna.



 


Kommentarer
Postat av: Diana

Hej vännen! Nu längtar jag efter att få se bilder på lilla Ebban, tänker på henne var och varannan dag. Hoppas allt är bra annars kramar Diana

Postat av: Madde, Ebba & Peggy

Halloj! har fått igång kameran nu så bilder kommer inom kort. Jag lovar! :)

Ebbis är nog världens gladaste hund, går inte att beskriva med ord hur underbar hon är!



Kramar från oss alla och en massa massa pussar från lilla Ebba

2008-08-06 @ 21:09:24
URL: http://madelenebeggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback