Måndag.

Måndag idag, lika med ny arbetsvecka...
Slet faktiskt som ett djur idag på jobbet hehe.
Vid två hade jag tid hos tandläkaren så åkte iväg dit en sväng. Min tandläkaren som jag hade när jag var liiten har en privat klinik så har börjat gå där nu istället för Folktandvården. När man har lite tandläkarskräck så vill man ju bli behandlad varsamt i munnen och det blir man verkligen där! Ett ställe att rekomendera att gå till!
Utan hål i tänderna och med ett leende på läpparna gick jag därifrån :)


Aja, har varit ute hos mammsen och P en stund efter jobbet och åt mat. Efter det tog vi en långpromenad i skogen med alla vovvar utom Birka som opererade bort en stor tumör idag :( Stackars liten, så hemskt när det händer dom små liven nåt. Hoppas att hon kvicknar till snart och att allt går bra.



 

Kommentarer
Postat av: Blom

Tandläkaren är läskig.... det är Måndagar också ^^

Postat av: Madde

Haha eller hur :P Tror nästan att måndagar är värst!

2008-08-13 @ 19:59:32
URL: http://madelenebeggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback