Helgen.

I fredags var jag hemma från jobbet. Kände mig genomförkyld och hadfe ont i min stackars mage..
Lite senare kom J och plockade upp mig så åkte vi till Strandkanten och åt kycklingsallad. Tyvärr så var det en miljon getingar där så det blev inte så mycket mat..
Aja, fredagskvällen blev iaf väldigt lugn.



Igår så var jag in till Degerfors en sväng och körde runt på två galningar.
Sen på kvällen stog kräftskiva på schemat. Den hölls i Fridas föräldras hus.
Riktigt trevligt men det blev en tidig kväll för mig. Halsont är inge vidare.

Hopp, idag så var jag hos N en stund och kollade några Prison Break avsnitt. Sen åkte jag vidare till S och där blev det massa film.
Å nu sitter jag här.

I morron är det nya tag igen. Ny arbetsvecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback