Hemmaman sökes.

Eftersom att jag är hemma och sjukskriven så har Mr X skrivit en kontaktannons ÅT mig :)

En rolig, söt, snygg, sexig och partygalen tjej, söker dig muskulösa man som gärna springer omkring i hemmet med enbart ett minimalt förkläde och samtidigt serverar mig glassbåtar. För tillfället har jag lite för många hål i kroppen som behöver läkas. Saker o ting gör lite för tillfället lite extra ont och jag behöver dig som med stort hjärta och med mycket myspys hjälper mig igenom denna period. Stor belöning utlovas när såren är läkta. Finns nämligen lite extra att leka med då. Någon hemmafru kommer jag aldrig och bli alá "Våra Värsta År" Peggy Bundy. I mitt hem finns nämligen redan en Peggy. Men du får gärna vara min Al. Fast då med ett bättre jobb och högre inkomst så jag kan köpa massa saker.


Låter detta intressant skicka in din ansökan i 4 exemplar till mig och jag ska se om du duger. OBS! Du får inte vara kriminell. Fast du får gärna vara tjuven i våra rollspel! Gillar nämligen att bestämma så ja e polisen!


Haha är den inte bra! Hoppas att jag hittar den perfekta hemmamannen snart :)


Kommentarer
Postat av: Frida

joo det vore skitkul, ska bara se om jag kan byta bort min kväll men om inte annat så ska jag ut efter de. jaa det var de! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback