Jovisst.

I lördags var det som sagt inflyttningsfest hos Frida, kunde inte stanna så länge.
Fick häva i mig mitt rosé för att sen bege mig till statt tillsammans med ett par andra. 
Kom in och rockade loss till Sahara Hotnights :)

Den här veckan har det bara varit jobb, jobb och åter jobb.

Nu är det iaf betämmt.. Jag ska få en ny bil :)
Jag står i valet och kvalet mellan antingen en s40 t4 eller en Mercedes. 
Vad skulle ni välja?
Får se vad det blir.

Har även blivit erbjuden en häst i ett halvår om jag vill.
Frågan är bara om jag verkligen har tid/lust? 
Får tänka över det tills imorron. 


Kommentarer
Postat av: Frida

vad för häst!? :D portland?

Postat av: Linda

Det är en stor XS : ) Så mer som en small skulle jag säga :D

2007-09-13 @ 21:28:31
URL: http://lindaslya.blogg.se
Postat av: Linda

Jovisst har jag mått :D
Halsmått: ca. 24cm
Bröstmått: ca. 33cm
Rygglängd: ca. 21cm
Dom har startat en budgivning på forumet på den! Den är uppe i 130:- just nu : )

2007-09-14 @ 09:41:44
URL: http://lindaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback