Tankspridd.

Jag är inte längre van vid att planera. Jag kanske är yrkesskadad?

Iaf så är jag ledig idag och ska fixa lite. Men jag har tappat hjärnan så mamma har gjort ett dags-schema åt mig hahaha!

Hej!

Gör så här:

Kl 13.00 lämna Peggy hos Annika (ta med mat)

Kl 13.15 sola

Kl 14.00 var hos mormor. Kör till lasarettet
åk till stan när hon är avlämnad

Efter stan åk till stallet. Sedan hem. Hämta Peggy

Klart slut.


Ibland blir jag 5 år igen och då är det bra att ha en mamma som styr upp saker och ting haha.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tycker jag!
Jag åker till Stockholm idag för diverse ärenden. Och i morgon ska jag hinna med en shoppingrunda där inne! Love!

Postat av: Tessan

hej tjejen!
ska du ställa ut på älvsjömässan i december? du kan få sova hos oss om det skulle behövas vi bor ju precis brevid! Ska inte ställa ut Ziff men vi ska jobba i chi.cirkelns monter, informera med mera! Chi.Cirkeln har tex-mex fest sen på lördagen tror jag! Vi kan ju förfesta där o vidare sen-haha...Tomo, sambon, passar hundarna;)
Tänk på saken! Ziff skulle bli överlycklig över en dam i sitt hem!

2007-10-29 @ 20:42:56
URL: http://www.littleworldofziff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback