Stockholm.

Igår blev det som sagt Stockholm.
Endast en snabbvisit tyvärr men jag hann iaf springa igenom det viktigaste.

Jag GICK (taxi vad är det?) ända från centralen till Birger Jarlsgatan.
När jag väl kom dit skuttade jag in på Louis Vuitton. Där hittade jag såklart massor med väskor som föll mig i smaken. Men det fick bli en speedy iaf.


(Jag kanske borde köpa en ny kamera, min är usel)

Aja efter det drog jag NK en snabbis sen tog jag BUSSEN ut till ryttarstadion.
Nästan lite impad av mig själv som hittade till Storängvägen 10 utan att åka/gå vilse.
Jag kan ju knappt åka buss i lilla Karlskoga.

Nu har vi iaf kommit överens om allt. Men jag känner mig ändå inte hundra. Tur att det inte blir förens i Januari. Då hinner jag ju ångra mig hundra gånger :P




Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha! Vilket äventyr i storstan ; ) Precis så som du sa om halsbandet, Versace insp, sa jag oxå-vi tänker lika!
Sitter här o är lite nervös, Ziff ska till vet snart o dra ut alla sina mjölktänder! Stackarn, ca tio st, minst....((( Får hämta honom vid tolv igen.
Ha så bra ida!

Postat av: $andra

Hoppas att du hann med ett besök på Karen Millen?;D

2007-10-15 @ 23:31:41
URL: http://sforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback