Helgen.

I fredag så blev det lugnt. Började jobba 08.45 på lördagen sen var det
bara att åka hem och hoppa in i duschen.
Fixa till mig och efter det åkte jag ut till mammsen och co.

Där bjöds det på mat och goda viner. Sen tog jag mitt rosévin och åkte vidare till en annan fest.
Var där en stund sen blev det såklart statt.
Hade inte allt för roligt så jag gick nog vid halv två.

Söndagen sov jag mest bort.
Lyckades iaf ta mig ut till stallet (där jag inte varit på en evighet) och red Portland.
Gick över förväntan om man tänker på hur länge han har vilat.
Så idag har jag ont i benen!

Händer inte så mkt mer i veckan vad jag vet nu mer än att jobba varje dag.

Kommentarer
Postat av: Frida

mja jo men fasen tänk om man ångrar sig när allt är avklippt ;S

Postat av: Frida

nu får du ta och ladda om för på lördag är det fest som aldrig förr! ;D

2007-10-03 @ 11:52:09
URL: http://minimicro.blogg.se
Postat av: Frida

mjo jag med men tänk om man inte alls passar i det så ligger allt hår redan på golvet :P
hörru nu får du ta och ladda om för på lördag är det dunderfesta som gäller ;D

2007-10-03 @ 11:53:51
URL: http://minimicro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback