Tisdag

Idag gick jag upp halv nio. Tog ett bad och fixade till mig.
Sen körde jag mormor till massören och medans hon var där åkte jag till optikern...

Och vet ni!? Jag kommer att bli en glasögon-orm!
Fast det är bara läsglasögon eller vad det nu kallas.
Får väl trösta mig med att fixa ett par Gucci-bågar,
sen så kommer jag ju se smartARE ut ;)


image118
Nu ska jag hoppa ner i sängen och läsa lite bok.
Håller på att plöja mig igenom Jenna Jameson´s självbiografi.

Imorron är det redan onsdag. Ännu ett steg närmare helg.
Men vad gör det när man bor på jobbet och kommer att vara där på helgen :(


Kommentarer
Postat av: Frida

haha, eeh de är ju rätt snyggt med glasögon + att det finns ju linser. Och såå farligt är det inte att ha de när man bara läser, såå :D
Inget festade och statt för dig till helgen allså!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback