Lördag

Igår vid halv sju åkte jag hem till Emma för att sen bege oss till Intersport, där förfesten höll till.
När vi varit där ett tag gick vi till Statt för att se Mange. Idag har jag ont i mina stackars fötter. Och det är inte för skornas skull utan för folkets som stämplade mina fossingar under kvällens gång. Mer detaljer om kvällen tänker jag inte gå in på.

Klocka 07.00 ringde sen klockan, då var det dags att jobba ;) Slutade 15.15 sen åkte jag mammsen och Peggy ut till stallet.

Nu är jag trött men det är ju självförvållat. Och nu väntas en hel väckas slit.

Imorron ska jag föresten visa farmor och farfar hur man använder sig av internet. Dom har haft bredband i ett år men aldrig lyckats lära sig mer än hur man sätter på datorn.

  
Lite bilder på Peggy. Just nu ligger hon och sover i knät.

Kommentarer
Postat av: Moa

vilken bedårande liten krabat du har ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback