Hoppsan!

Min blogg verkar ha gått i ide.
Har inte skrivit nåt på en månad! Var har tiden tagit vägen?

Aja det blir inget sammandrag om månaden som gått iaf haha.

I fredags belv det iaf lugnt med film. Sen på lördagmorron åkte jag mamsen till Örebro för att hitta ett par skor. Det blev en hel del annat också men det är ju bra ;)

Sen i lördags så skulle det bli lugnt också men det slutade med att jag hamnade i Kristinehamn hos Lillan och c/o. Det var trevligt.

Söndagen var seg men vi tog oss tillslut in till Karlskoga i halkan med sommardäck. Det gick ju iaf bra ;)

Idag har jag varit hel snurrig. Jag har kommit fram till (eller det har jag gjort ett tag) att jag är en såkallad B-människa. Min hjärna+kropp fungerar inte på förmiddagar helt enkelt. Tur att jag jobbar eftermiddag igen om en vecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback