vuxenpoäng

Gjorde ett test på vuxenpoäng.

Jag är 19 år och fick 14,1 vuxenpoäng vilket betyder att jag beter mig som en 26 åring! sorgligt..

Så här blev resultatet:

Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?
 
Tips på saker att göra för att få mindre poäng
  • Börja drick öl.
  • Åk till Hulsfred, dvs festivalen, inte staden.
  • Flytta ihop med några kompisar.
  • Ge dina krukväxter till grannen.
  • Sälj din bil, det är omiljövänligt.
(Måste dock påpeka att jag inte kryssa i att jag använder ica-kort.)

Jag kommer aldrig lära mig dricka öl då jag tycker att det är äckligt och okvinnligt.
Festivaler har aldrig tilltalat mig och abolut inte Hultsfred. Sova i tält och lera är inget för mig.
Bo med kompisar skulle va kul ett tag iaf :) men kanske inte hela livet då man nog vill ha lite privatliv.
Ge bort krukväxterna skulle jag kunna göra men då blir nog inte mamma så glad då det är hennes ;)
Förstår  inte hur jag klara mig utan bil och körkort förut!

Kommentarer
Postat av: friida

de går ju inte att komma fram på den länken ;(

Postat av: Madde

www.vuxenpoang.com
;)

2007-05-15 @ 00:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback