Onsdag.

Idag är det onsdag och eftersom våran klass är sååå snälla så bjöd Anna oss på Prinsesstårta. (beach 2007, vad är det?). Nu är iaf arbetet till juridiken klart. Phu, äntligen.

Ah, nu har jag köpt balbiljett också, då jag missa förra gången dom sålde.

Efter skolan så åkte jag och plockade upp Frida sen tog vi en sväng till Örebro. Hitta faktiskt en del och tur är väl det då vi åker till Napa på måndag och jag har fullt upp nu de sista dagarna med bla besök hos frisören, hundutställning (hur ska det gå haha) m.m m.m

Nu är balen färdigplanderad :)
* Klänningen är köpt för länge sen
* Självfallet sätter i extensions och gör frisyren
* Fotografering (Saxin)
*  Bil (Ferrari)
* Sen har jag ju som sagt köpt biljett

Oj oj, vad jag längtar, inte många dagar kvar till Napa :D

Kommentarer
Postat av: Julia

svar på din kommentar: finns ju bilder på min lille ängel på min efterfest :P inte sett de :P?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback